Bebismat

Idag när vi åt lunch, jag och storebror, satt jag och kikade på tv-sidorna i tidningen. Då säger han "bebismaten". ? tänkte jag, och kikade. Jag lade fram tidingen till honom och han fick peka på bebismaten. Det var två damer i bikiniöverdel på en bild och det var så klart bebismat! Jag tror vi måste köra lite mer av kvinnans anatomi....

Annars var jag in på expert och skulle höra varför det tar så lång tid med min dator som är på rep. Killen jag pratade med ringde ner till firman som ska fixa den, och fick sitta i telefonkö. Jag fick knata iväg och efter ett tag ringde han upp och berättade vad som sagts. Det är service! Fast jag har varit utan dator sedan den 2 april, och jag börjar vara ganska less... Sonen fick en klubba av en av killarna och han charmade nog en del av personalen. Jag tyckte han kunde fråga om jag kunde få två gig minne till min annars så trötta dator, men det gick inte hem. Jag förstår inte det!


Som vanligt på kvällarna är det tv. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0