Kort och koncist

Idag har jag varit på hv-övning och cyklat på min egen cykel idag, inte någon spinninghoj!

Sambon har varit hemma med barnen och skulle handla skor till sonen. Det blev en fika på cafét bredvid då skoaffären var stängd... Nu börjas det planeras för sommaren och vad som ska fixas och vem som ska fixa vad! 

Det ska bli skönt med sommar, men det ser ut som att det kan bli en del jobb. Om det blir nåt. Utbildningen är ju flyttad en vecka så det krockar REJÄLT med sambons jobb... Kanske finns det nåt städjobb i stället. Jag ska ringa runt lite i veckan och höra mig för.

Nu ska jag njuta av lugnet ett tag innan dottern vaknar av sin begynnande hemska hosta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0