Roligt!

Tänk vilken skillnad det är från en dag till en annan!

Idag har vi haft besök på förmiddagen och efter lunch åkte vi iväg till havsbadet på Nimbys värld! Jag skulle försöka länka lite snyggt, men blogg.se verkar inte vilja samma som jag... Vi var några stycken och ungarna hade hur skoj som helst! Jag tog lite kort, men min dator är som sagt på rep det blir inga sådana idag. Eller i veckan överhuvudtaget tror jag. Lite tråkigt, men jag ids inte mippla med andra datorer än min egen. Särskilt när jag nu sitter vid en mac som jag precis lärt mig skriva @ på!

Jag som hade så stora planer idag. Jag skulle klippa Sixten och sedan dammsuga. Jag fick i alla fall luggen klippt på honom!

Nu ska jag se om jag kan kika på lite inspelat fram tills så ska det låta. I morgon blir det kanske två timmars jobb och sedan helg! 

Sug och svälj, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0