Visst är det april???

Det kan man in alla fall tro när man ser vädret... Först snö så att det är alldeles vitt på taket, sedan börjar det regna. Jaja, snart är det maj och treårskalas!

Idag har vi bara varit på ranten känns det som. I förmiddags var vi hemma, gjorde lite trolldeg och dolade på med och tvättade lite för jobbets räkning. Jag ringde vc för att få komma och titta på halsen som gör ont. Eftersom jag haft ögoninflammation som gått runt hos hela familjen tyckte jag det var bäst. Jag fick komma dit efter lunch och ta lite prover. Som befarat var det virus, och inget man kan göra nåt åt. Börjar vara lite less på att inte kunna träna!!! Jag fick recept på avsvällande, då de trodde att polyperna sväller så att öronen gör ont och det kostade nästan 250 spänn! Hoppas att jag är hyfsat frisk till tisdag nu.

Efter vc (vårdcentralen om någon undrar) åkte vi in till stan för att prata lite jobb och fixa lite. Jag kommer att måsta jobba som en gnu i helgen, det visar sig att det är två lägenheter till jag måste ha klara på måndag! Undrar hur mycket som saknas i de två jag inte varit i.... Förhoppningsvis hinner jag fixa lite på måndag förmiddag.

Och jag har, dagen till ära, lånat svärmors dator! Hon har köpt en ny, och sambon har fått i uppdrag att se till att den är körduglig.

Nu är det kaffe, en baileys och så ska det låta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0