Semester!!

Det var så länge sedan jag skrev nåt, så jag har glömt hur man stavar...

Det gick förvånansvärt lätt att ta sig upp i lördags. Vi gick både dit och hem, iofs ganska logiskt, men det var det värt. Lite kyligt, men helt ok!

Halva lördagen hade gått innan vi kom oss iväg till stugan. Vi skulle packa och handla och fixa en massa grejor innan vi kunde åka, men belöningen lät inte vänta på sig! Surströmming!! Jag hann dock bli lite nervös innan vi handlat klart. Sambon gick in på ICA och jag och barnen stannade kvar i bilen. Storebror satt och ojade sig lite, han sa att han var konstig i magen. Jag som är lite av en emetofob, skyndade mig att ringa sambon och bad honom handla en hink. En vara vi inte alltid har med oss i bilen. Jag klev ur bilen och hämtade storebror och vi busade på parkeringen en stund. Jag kollade givetvis av innan jag ens tänkte tanken. Vi hade typ 10 platser lediga runt vår bil. Ingen förbättring och vi höll tummarna. När vi kom fram var det inga problem! Förmodligen första gången han kände magpirr av längtan, spänning och lite nervositet kanske?

En massa bus, lite regn, för mycket mat, godis och onyttiga drycker sätter sina spår. Tur att semestern snart är slut! Då kanske man kommer igång med promenader, träning och nyttigare kost...

I morrn är det nolia. Någon som ska dit? Uppsök bandvagnen och signa dig som intresserad!! Till vad?? Lottorna så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0