Trött

Jag hade egentligen inte tänkt skriva nåt idag, men var ju tvungen att gå in och kika statistiken. Jag har mina trogna "fans", hela två stycken eller så! Skriv gärna vad ni vill veta om mitt liv!

Idag har jag varit i Kalix igen. Och avslutat en kurs vi började med igår. Just det, vi har en inlämningsuppgift oxå. Ska vara inne om två veckor. Borde egentligen börja med den, så att den blir gjord men jag orkar inte idag. Förmodligen inte i morrn heller, så det blir väl sista kvällen eller nåt?!! Kursen var intressant måste jag säga. Både som medlem i en ny grupp och som lärare. Vi har iofs läst lite sånt, men det här var berättat av en riktig psykolog och inte en massa mumbo-jumbo-snack. Jo, vi har läst lite gruppsamverkan. Om hur personer kan vara och bete sig i en grupp, både ny och gammal. Intressant! Det fick mig tom att vilja läsa lite i en av lärarutbildningens tråkigaste böcker, "grupprocesser". Men den kanske är intressant nu när jag blivit lite äldre?!

I morgon ska vi kuska runt i Kalix lite, och det kändes väl så där nödvändigt att åka dit, men en av mina samåkanden skulle iväg, och jag är som lite sugen ändå. Jag ska göra upp eld. Tror ni jag lyckas? Måste fixa lite kläder ikväll, vi åker kl 7 från mig i morrn.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! Och nej - jag blir definitivt inte less på berömmet :) Däremot är det just kommentarer som din - att kärleken till den egna familjen växer - som gör det så innerligt roligt att blogga vidare! Tacka rara du för din fina kommentar, den värmer i hjärtat! Kramen, Gabriella

2008-08-27 @ 22:16:19
URL: http://blogg.alltombarn.se/gabriella/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0