Stackars vännen

Inatt har jag inte sovit så bra. Konstant undran över hur storebror sover, om han har ont och om det kliar. Han fick en dos tavegyl kring halv 1 och sov sedan ganska bra. Jag baddade med en fuktig trasa där det kliade som mest. Kylbalsam hjälpte inte och det gjorde ont när jag strök på det under fötterna där det hade börjat klia och bli utslag. Tack och lov var de borta i morse! Men han hade fått utslag på nya ställen. Det är som att det ska gå igenom hela kroppen. Har det inte blivit bättre i morgon ska jag ringa vårdcentralen igen. Om inte annat för att få ut mer medicin, vi har bara en dos tavegyl kvar och den får han nog i morgonbitti.

Sambon åker ju på kurs i morgon, och kan förhoppningsvis komma hem relativt snabbt om det skulle hända nåt. Tur i oturen att lillasyster är hyfsat pigg.

Hjärtat gråter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0