15.00

Det magiska klockslaget när SIxten och jag börjar vara ganska trötta. Då hjälper inte fika, film eller nåt annat. Han blir speedad och jag vill helst lägga mig och sova!

Det har ju varit lika bra väder idag som igår! Och, hör och häpna, vi var ute före halv tio i förmiddags! Tyra somnade kvart över nio efter att ha vaknat kl sex i morse. Jag och Sixten var ute en timme ungefär, sedan var det dags att fantisera ihop lite lunch.

Eftermiddagen tillbringades inne med tåg, pussel och allmän ihopplockning av disk och annat. Det var trevligt förutom disken...

Igår när jag fixade klockan, råkade jag glömma skruvmejseln på bordet. Det blev snygga repor på touchpaden och datorförbud! Och inga protester, nåja, efter en liten stund i alla fall... Fast jag har egentligen bara mig själv att skylla.

Hmm, att vi käkar mer grönsaker och grejor har jag skrivit om förut, och det märks som sagt. När jag höll på att plocka i/ur disken kom Sixten. "Det luktar inge gott här, måste stänga", och så började han stänga diskmaskinen! Den var helt oskyldig...

Imorgon är det dagis, så länge det inte är magsjuka och sedan ska jag iväg och veckohandla och så ska jag köpa lampor till vardagsrummet!! Hoppas bara de har kvar de där snygga på elkedjan, och att de andra finns hemma på mio! Känns som att det kan bli halvstressigt i morrn...

Det blir nog en tidig kväll ikväll.

Kommentarer
Postat av: Slarva

Hoppas på att man får se bilder på dina nyinköpta lampor! :)

2008-02-26 @ 11:39:21
URL: http://slarva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0