Fel av mig

Jag har ont i bröstmusklerna och baksida lår... Och så fick jag veta att mitt kort går ut den 5 mars! NNEEEEEJJJJJJ!!!

Vilket underbart väder det var idag då!! Det droppade från taket, och det rasade rätt rejält på baksidan. Vi tog oss ut en stund och spelade fotboll! Och åkte lite bob lite grann. Tyvärr blåste det ganska rejält, och vi var inte ute så länge. Tyra satt i vagnen och började vara lite trött men ville inte somna. Hon satt och surade lite i vagnen, men det behövdes inte så mycket för att hon skulle bli glad.

Idag tänkte jag köra lite potträning, och vi började utan blöja. Det slutade med blöta byxor, men jag lyckades få honom på pottan och vi satt och svamlade lite. Efter ett tag undrade jag om han började vara klar, och då hade han bajsat! Perfekt!!

Vi åt surströmming till middag idag, och det var smaskigt! Vi var tvugna att rappa på lite, för vi skulle ha middagsgäster. Så, innan vi for, berättade jag för Sixten att vi skulle handla och att han inte kunde ha lilla vagnen. (Fredag, mycket folk, han vaknade halv 6 och lite halvstressigt) Han skulle få sitta i stora vagnen, och om han hade tur skulle han få "blippa" varorna. Han var hur duktig som helst! Idag har han varit hur snäll som helst hela dagen, även om han inte åt så mycket till lunch. Det brukar kunna ha en inverkan på humöret på eftermiddagen, men inte idag.

Det här har Sixten byggt idag.   Man kan bygga av vad som helst! 

Nu kan man börja ana tänder i Tyras underkäke! Men ska man dit och titta nyper hon igen munnen så det är riktigt omöjligt att komma åt...

Filmtajm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0