Framsteg!

Idag har jag varit och handlat lampor!! Ska fota och lägga upp i morgon. Har inte varit läge för det idag. Och så tror jag att vår kamera håller på att packa ihop. Jag har tagit en massa kort som jag tänkte lägga upp här, men det har inte blivit några. Jo, ett, men det ids jag inte fippla på med nu...

Jag och Tyra har varit på ranten medans Sixten var på dagis. Vi handlade mat och lampor och annat småkrafs som behövs. Till middag åt vi hemgjorda (!) köttbullar och mos. Köttbullarna fotade jag, men det blev inget... Kanske får ta ett på de som är kvar...
Tyra åt en "burk" idag, alltså färdig mat man köper på affärn, med god aptit! Känns ju bra om det skulle krisa nån gång! Sedan fick hon sitt livs första smörgåsrån. Det blev blött. Här har jag faktiskt ett kort, men det kommer nog i morgon. Det är det enda kort som blev nåt av idag...

Jag kom iväg på body pump idag, och det var skönt att köra igenom kroppen lite! Vet ni vad jag gjorde sedan??? Anmälde intresse för att bli instruktör för styrkemix och core på korpen!! Har ni hört nåt så dumt!??? Vi får väl se om det blir nåt av det sen...

När jag kom hem hade barnen somnat, och det var inte så länge kvar till House, men ändå hann telefonen ringa. Brorsan och morsan har dataproblem... Förhoppningsvis löser jag ett i morgon, det andra är kanske redan löst. *håller tummarna*

När vi likså var i stan, passade jag på att gå förbi mitt gamla jobb. Det gav inte så mycket, men jag påminde dem iaf att jag finns. Jag ska ringa runt lite till olika firmor snart, och visa att jag finns. Det finns inte så mycket hos arbetsförmedlingen som jag är sugen på. Vet ni någon som behöver folk? Hör av er!!

Nu ska jag skynda mig i duschen, förhoppningsvis hinner Tyra inte vakna medans jag är där....

Och jag som trodde att det skulle bli ett kort inlägg idag! Pyttsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi söker sommarvikarier på jobbet om det är nått du är intresserad av? Iofs så var det nog bara kvar en tjänst i butiken att tillsätta och den var på 50%.
Jobba typ 4 timmar i kassan per dag och en massa lördagar...
Tråkigt med trasig kamera, jag vill ju se bilder! :-D

2008-02-27 @ 20:06:17
URL: http://slarva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0