Illa

I helgen har det inte blivit mycket av vårt nya, nyttiga liv! Men vad trevligt vi haft!

Igår hade jag bokat en visning av hudvårdsprodukter och bjudit in lite vänner och bekanta. Vi åt och drack gott, drack min första gin och tonic på flera år! Testade lite ansiktsprylar och larvade oss lite. Proppmätta landade vi i soffan för att se andra deltävlingen av melodifestivalen. Har de släpat in vad som helst på den där scenen??? Den där tjejen som sjöng "ryska" och de där snubbarna som sjöng om kebabpizza och sprit! Överlag var jag inte imponerad av artisterna där, även om vissa var bättre än andra... Efter lite musiktävling och schlagerkaraoke Famous 1bar det iväg till krogen för mig och en till. De andra åkte hem. Vi var ute mindre än en timme, sedan var vi nöjda!

Idag åkte jag och barnen till stugan med resten av min familj. Sambon stannade hemma och fixade lite högtalarkablar. Nu har vi bestämt vilka lister det blir i vardagsrummet så snart är det klart!

I morgon ska vi lämna min bil på repMechanic, Ljuddämparn är paj... Jag tyckte den morrade lite när jag körde och tränade i torsdags! Nja, tur att svärfar jobbar på toyota! Sedan ska jag släpa barn på promenad. Det är ju körkortsplugg i morgonkväll, så då blir det inget korpen. Blir hårdkörning senare i veckan i stället!

Nu har tyra fått sin sista dos kåvepenin för denna sväng, nu får vi bara hoppas att hon är frisk från öroninflammationen! Tyvärr blev hon lite mer snorig idag, och hon fick näsdroppar innan det var sovadags.

Nu är det lite tv och sedan laddning för morgondagen!

Håll i er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0