Måla

var ju vad jag hade tänkt göra efter träningen idag (body pump). Vi har fönsterväggen kvar ett varv innan vi är ikapp de andra väggarna. Det blir inte.

Först av benböjen då jag lastade på ett kg extra så darrade mina ben resten av passet. Idag kom jag inte ihåg hur mycket jag brukar lasta på när det är axellåten heller, men jag tror att det var som vanligt. Däremot kanske jag var lite tjurigare illa tvungen att bita i lite extra, instruktören sprang hela tiden förbi oss nån gång då och då, och så klart under axellåten... Kan knappt hålla upp händerna i knät utan att ha stöd för armbågarna. Kan bli intressant att bära Tyra nerför trappen imorrn!

Sixten ville ta fram sin sista julklapp idag. Så nu har han gjort sitt första halsband här hemma! Har bilder på det i kameran, men jag går inte ner för trappen i onödan... Får komma nån annan dag.

Nu börjar snart House!

si ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0