Så lät det!

Äntligen har de slutat resa och börjat sjunga i stället! Entertainers 1

Idag fick jag med mig en fungerande pulsklocka på sinningpasset! Den sa att jag hade brännt nästan 30 gram fett på en timme! Hur mycket man ska tro på det är en annan fråga... Jag sa ju tidigare att jag anmält intresse som instruktör på korpen. Kontaktpersonen ringde i onsdags, men då fick jag slut batteri i telefon... Idag ringde hon igen, och jag ska dit på måndag. De hade utbildat tre pers i core (styrka för mage och rygg) i veckan, men hon vill ändå träffa mig för framtida behov lät det som. Vi får väl se om det är nåt för mig, vem vet, det kanske är skitskoj?

Annars har vi haft en innedag idag, det var ju kanonfint väder kring lunch men Tyra hade nyss sovit och skulle vara vaken länge än. Det är lite enklare att vara ute om hon ska sova. Förhoppningsvis pallrar vi oss till stugan i morrn, och då blir det att vara ute för en hel vecka. Sleigh 3

Nu visas det nån film om första världskriget och flygplan. Kommer nog inte att se så mycket av den. Tror jag.

Idag hade Sixten kopplat ihop kameran med usb-kabeln till min dator! Han fyller tre i maj, då ska man inte kunna såna saker!!

Det finns en risk att jag lagt in denna tidigare, men den är värd att kika på! Jag ska se om jag hittar några andra roliga länkar nån annan gång. Nu får det vara nog för idag!

Tack för mig //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0