SEGER!!!

Vi lurade väggen! I morse satte jag mig och ringde runt till alla färgaffärer i stan för att kolla om det fanns någon strövåd i gömmorna, men jag gick bet. Fortsatte i Luleå på nån firma där, och där var det någon som hade våra tapeter fast i andra färger. I Älvsbyn fick jag napp! Det fanns två rullar, men från ett annat färgbad så hon jag pratade med var tveksam. Sambon for i alla fall iväg och hade med sig en bit från det vi hade. Han kom hem med en rulle som funkar aldeles utmärkt! Så vi lånade bort barnen till farmor och farfar ett tag och gjorde klart väggen. Det gick över förväntan med både barn och tapet! Tyra som annars är rätt väldigt mammig verkade inte ha saknat mig och Sixten hade haft high life med farfar. Sixten somnade i bilen på väg hem. I vardagsrummet är det nu
bara listning och finmålning runt fönstrena kvar. Bilder på härligheten kommer i morgon! Snappy

Idag vaknade Sixten kvart över sex... Tired Sambon gick upp och slog igång tvn och somnade om. Jag klev upp med ungarna eftersom Tyra oxå hade vaknat. Vi satt framför tvn ett tag och sedan gick vi ner och åt lite frukost och hade riktigt mysigt. Strax efter nio skickade jag upp honom för att väcka sambon, och berätta att det var skidor på tv. Efter en medioker insats drog tapetkarusellen igång.

Sedan har vi inte gjort så mycket, delade på en pizza till middag och sedan busat med barnen medans sambon fixat tv med tillbehör i vardagsrummet. Sedan var det melodifestival och läggdags för Tyra. Hon var inte så sugen på att sova normal tid idag. Men efter lite mer mat var hon ganska lättsövd.

Nu ser vi på en film jag egentligen inte borde se. Jag borde ta mig i duschen och raka benen. Det var kanske en månad sedan sist eller nåt.

Jag som bara skulle in en snabbis...

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0