Underbara släktingar

Utan dem skulle det ta lite längre tid att måla om i vardagsrummet... Tusen tack!

Det blir inga bilder idag, desto fler i morgon då!
Nu har vi i alla fall målat nästan alla väggar två varv. Fönstrena är målade, men det kanske blir ett varv till med miniroller. Vi får se. Det är helt otroligt vilken skillnad det gör med vita fönster i stället för mörkbrunlaserade!
Solen tar på, även på tapeter. När listerna är borta, och tapeten inte har målats över syns det att den var betydligt grönare från början. Men fortfarande inte vacker!

Det sägs att det varit fantastist vackert väder idag, tyvärr har vi inte sett så mycket av det eftersom vi hållt oss på skuggsidan... Barnen har fått vara ute en stund och Sixten har fått åka bob och tefat medans Tyra sovit i vagnen.

Ibland brukar det komma någon typ fabriksförsäljning till stan, så jag tog barnen och mormor med mig och åkte dit i jakt på en ny fleece. Hittade ingen, men jag blev sugen på en skaljacka och ett regnställ som jag inte köpte. Inte så kul att vara luspank och låna av mamma till kläder jag egentligen inte behöver. Än. Jag väntar tills jag fyller 30 i höst och förhoppningsvis får en slant eller presentkort... Money

I morgon ser det ut som att vi åker till Leos lekland med kusinerna på sambons sida och en kompis med barn i samma ålder. Kan bli trevligt! Det var tal om en sväng in till Luleå oxå, men jag tror jag bangar den.


Ja ja, ännu en vecka är slut och i morgon är det invägning. Senast jag klev på vågen (i morse) visade den ytterligare -3hg. Trevligt! Förhoppningsvis blir det lika trevligt i morrn. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0