AAAAAAAAAARRRRRGGGGGGGHHHHHHHH

Fy f-n vilken dag!
Förra veckan var jag in på banken för att se vart en viss utbetalning tagit vägen. Det visar sig att det konto som skulle ha avslutats fortfarande finns kvar. Eftersom jag var i ett visst behov av pengar ringde vi ner och kollade saldo, som de inte var så sugna på att berätta, då de inte kunde veta om det verkligen var från banken jag var in på som vi ringde (legetimering och allt det där). Nåja, jag fick veta att det skulle ha varit en inbetalning då och en annan då, så vi tänkte att vi kunde föra över en summa till mitt nuvarande konto utan problem. Idag kom det ett brev från banken där kontot skulle ha avslutats (vi gjorde allt klart när jag var in förra veckan) som säger " Information om övertrassering"!! Tror ni jag gick i taket????
Happ, in på "nya" banken igen för att kunna legetimera mig och de kunde ringa. Nu fick jag veta att det dragits pengar till fonder jag avslutat FÖR ETT ÅR SEDAN! De pengarna har varit ute i cyberrymden och nu kommit tillbaka (tror jag) genom att det är sålt fonder, som inte ens skulle ha köpts! Hur kunde tjejen vi pratade med då säga att det finns si och så pengar den 8 januari, när det dragits en massa den 27 dec -07? Man tycker ju att det borde ha synts??!!!
Alla sparkonton och fondkonton skulle ha avslutats senast i början av januari förra året. De flesta hösten -06 när vi köpte huset och böt bank, då den vi hade tidigare inte finns i kommunen. Jobbigt att måsta åka till Lule, Ske-å eller Ume bara för att gå in och prata med nån personligen... Man kan ju få krupp för mindre... Sen kostade det mig 75 spänn, för att jag fått fel info... Vad gör man??


Såja, nu har jag avreagerat mig lite!
Måste bara berätta, i morse när jag var på toa, så klart med öppen dörr *privatliv??* kommer sonen in och frågar om jag är klar. Jodå, på en sekund bara (ska bara torka först). Då säger han "du behöver snorpapper"! Så söt!
Annars har jag inte varit nåt kreativ idag, har tvättat 2 maskiner och plockat lite skräp. Börjar vara dags för en storstädning, igen!

Syns, då kanske på bättre humör?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0