Det gick tungt

att ta sig in igår. Så fort jag skulle göra nåt blev jag utloggad eller så var det fel på sidan. Därför gör jag ett nytt försök idag, hinner nog inte ikväll.

Måste bara berätta om våra underbara nätter! Nu har vi haft 3 på raken. Igår somnade hon ganska sent, vid halv nio eller så. Vet egentligen inte varför det blev så, hon var bara inte trött. Nåja, sedan åt hon halv 12 och sov vidare i sin säng. Nästa matpaus var halv 4, och sedan halv 7 och då fick hon komma över i min säng!

Eftersom vi hade underbart väder igår igen, tog vi boben till och från dagis. Det är ganska varmt att styra vagn och dra bob samtidigt så jag blev lite svettig. När vi kom hem satte sig Sixten på mitt knä och jag hjälpte honom av med skorna och höll mig om ryggen för att inte trilla. Här kommer dagens citat; Mamma, du har lite svettig tröja. Måste nog byta den. Vilket jag gjorde.
Sixten somnade oxå senare än vanligt igår, och han var lite trött i morse. När sambon klev upp och bredde om honom tittade Sixten upp och sa god natt! Sedan låg han och mös i sängen så att vi fick skynda oss lite till dagis.

Jag hade ju utlovat lite bilder på vardagsrummet som det ser ut nu, innan renovering och här kommer de!


Nu är det dags för andra aktiviteter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0