Hallå alla!

Jag vet att det minsann är nån som läser, så kommentera gärna!

Helt underbart vad mycket snö det har kommit, synd bara att den måste skottas bort...
Förmiddagen ägnades åt att försöka plocka undan lite i hallen och förrådet. Jag blev lite nostalgisk när kramdjurslådan kom fram... Diverse gosedjur som jag hade när jag var lite, och har alldeles för lite plats för att ha kvar. En del kommer att tvättas upp, annat åker på tippen. Kommer ni ihåg alla "klämmisar"? De man kunde nypa fast här och där mha deras armar. Sådana har fått heltidspension. Sedan hittade jag en leksakshäst i barbiestorlek med ledade ben. Den åkte alltid fram när det var hästhoppning på tv... För 20 år sedan eller så!

 
Dagens pinsamhet kom på badet. Vi åkte dit på eftermiddan, för att få lite ledigt från alla måsten här hemma. Som finns kvar när man kommer hem... Vi har precis gått in i omklädningsrummet, där man tar av sig skorna, och jag trodde det bara var jag och dottern som gick genom dörren. Ställer ner babyskyddet på golvet och låter magen ha sin gång. Luktfritt men inte ljudfritt var det, och tur var det, för det hade lyckats smita in en tjej innan dörren stängts! Hon log lite lätt när hon smög förbi...

Jag hade ju utlovat lite tvprojektbilder för de som är intresserade, så får ni en chans att se våra gräsliga tapeter vilket oxå ska ändras inom en snar framtid förhoppningsvis!
        

Nu börjar det vara dags att borsta tänderna, man vet aldrig när dottern har tänkt att vakna!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härlig tv! *avundsjuk*

2008-01-22 @ 20:35:45
URL: http://slarva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0