Snart helg!

Måste bara börja med natten som varit riktigt härlig! S somnade som vanligt vid 19-tiden, men T somnade runt 20! Hon somnade i min säng och när jag gick och la mig strax efter 22 hade hon inte vaknat en enda gång! Då bestämde jag mig för att testa att undvika nattamningen. Så, när hon vaknade till stoppade jag i tutten och gungade sängen lite. . Hon somnade om! Men vaknade lite senare och sängvaggning funkade inte... Då lyfte jag över henne till min säng, fortfarande utan att amma, Och hon fortsätter sova!!! Först tidigt på morgonen åt hon, och det var så lite så det var knappt lönt... Så, en riktigt skön natt, och det hoppas jag fortsätter. Man känner sig nästan som en människa igen!

Annars har hon varit en gnällis idag, vet inte vad det har varit. Men det börjar vara läge att göra "nummer 2"...

I morse tog vi bilen till dagis, för det snöade riktigt ordentligt. Jag höll tummarna för att det ska få ligga kvar, men nu ikväll när jag for och tränade regnade det. Så himla typiskt! Tråkigt pass var det oxå, inte ett dugg inspirerande, följde inte musiken nåt och allmänt tråkigt... Men ryggen och magen fick sig en liten genomkörare i alla fall.

Jobbigt när man börjat sitt nya liv, jag tror inte att jag har varit så här sugen på choklad och annat godis på hur länge som helst! Tur att sambon ska på fest på lördag, då kan jag få äta lite gotta...

Nåja, ögonen börjar kännas lite gryniga; det är antikrundan på tv så jag ser väl det klart sedan blir det nog sängen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0