Upp som en sol, ner som en...

vad det nu är. Man blir ganska seg när man varit vaken till och från sedan halv 4 i morse...

Idag när jag skulle gå och lämna sonen på dagis kommer det en kille och ska vända. Han kör bil och ska förmodligen göra en handbromsvändning. Har inte full kontroll på bilen och kör upp på trottoaren och in i plogkarmen 25 meter framför vagnen! Hade jag inte blivit så pass hade jag gått fram och funderat vad i helvete han höll på med! Vad tänkte fanskapet med???? Inte tog jag reg.numret heller. Skulle ha gjort det och gjort en polisanmälan om vårdslöshet i trafik.  Screamer  

Annars har det varit en hyfsad dag. Har städat hela dan känns det som, men inte är man klar när klockan är halv tio... Har kvar att skura golven. Dottern vaknade av dammsugaren och har inte somnat om. Ikväll hade jag tänkt börja med välling så smått, men det verkar inte gå hem. Inte har jag så himla mycket mjölk så att hon blir proppmätt heller.

Låter som att jag är riktigt grinig idag, men jag blev irriterad när jag skrev om bilen!
Kylen har fått en påfyllning idag i alla fall, så det känns skönt. I morrn åker vi nog och hälsar på mormor ett tag, och sen på kvällen blir det tupperware-party. Trevligt!

Jag hade tänkt lägga in några nya bilder på barnen som var rätt trötta idag, men jag ids helt enkelt inte.

Läger för sängen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0