Äntligen!

Jag och en till har städat en lägenhet. Den var inte ren. Det har bott en dansk där, och i alla lägenheter jag har varit in i där danskar har bott har det varit RÖKIGT OCH SKITIGT SOM F*N! De kan inte ha fått någon uppfostran hemifrån tror jag!
Kasta ingen skit på mig nu, jag har fått nog av den varan för ett tag.

I morgon ska jag städa min sista dag för i sommar! Åtminstone för städföretaget. Det finns väl en risk för att det blir några lägenheter, men det får jag in mer pengar på!

Jag har btw fått min första p-bot idag. Men det var en jäkligt bra parkering, och inte stod jag ivägen för någon heller. Nästan inne i en buske för att vara så lite ivägen som möjligt. Men så kan det vara. Jag hade skrivit en lapp och lagt väl synlig utifrån om att jag flyttstädade en lägenhet och behövde ha grejor i bilen. Jag skrev tom vilken lägenhet det var, så det skulle bara vara att komma upp... Det satt ett gäng glada pensionärer ute på gården och de kanske störde sig, eller så var bara NVS ute och patrullerade. Surt och bittert, men jag stod ju fel... Mitt livs första p-bot. Surt, men egentligen rättvist...

Lillsyster vaknade med mig i morse, halv 6. Pappa var inte så sugen på att kliva upp...

17 toaletter kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0