Händelselöst?

Jag glömde faktiskt att blogga igår... Jag gick nog och lade mig halv 10 och somnade ganska snart. Har man lite sömnbrist kanske???

Igår vet jag inte om vi gjorde så mycket. Vi fortsatte vår garagestädning med att flytta upp en massa grejor, nu med lite ordning, på hyllorna. En massa bus med barnen hann vi med oxå.

Idag har jag jobbat, försöker samtidigt att ragga jobb så att jag kan hoppa på den där kursen jag vill gå. Processteknik är ju en bit från lärarjobbet, vilket kan vara skönt ibland. Det är inte alltid så trevligt med alla föräldrakontakter, samtal och annat som hör till. Men jag älskar ju att vara i klassrummet! Inte lätt det där... Om någon vet av nåt jobb som tar en eller två timmar per dag, kan nu ju höra av er!

Nu är det återhämtning efter en timmes body pump, sedan är det nattardags.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0