Korkat

Idag har jag skurat duscharna för sista gången den här sommaren!!! JUBEL!!! Jag tycker det är så himla vidrigt...
Glad i hågen knatade jag upp till kontoren, och där är det någon som lastat ur sig så att det blir stopp i toan! Jag har alldeles för lite betalt för att ta rätt på sånt, så jag ringde "gruppchefen". Hon fixade så att kundens egna städare kom och tog hand om skiten (!). Då slapp jag!

Sedan har jag jobbat några timmar med lägenheterna idag. Jag ska visst få lite mera lägenheter att ta hand om snart. Jag tackar och tar emot, för jag lär behöva alla slantar jag kan få in.

Jag och storebror har sparkat boll idag, och hade väldigt skoj! Vi har inte hunnit göra så mycket mer än det. Duschat och ätit och sedan nattadags.

Jag ska gå och knoppa snart oxå, det gick TUNGT i morse...

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0