Lyx!

Idag har jag jobbat klart min första sommarjobbarvecka på väääldigt länge!
Skyndade mig hem och njöt av solen ett tag, och sedan svidade vi om till middagsstassen. Jag och sambon har varit ut på restaurang och käkat. Och dra mig baklänges vad gott det var!! Och dyrt var det oxå! Men pengarna var från ett särskilt klippkonto, där sambon sätter in motsvarande summa när jag klippern honom, jämfört med vad det kostar hos frissan...

Ursäkta min usla svenska idag, kanske sämre än vanligt, men det blev en del vin till maten!

God natt! Hoppas på en bättre natt i natt än vad den senaste var.. Jag och lillasyster sov nere, hon vaknade vid 11 och ville inte somna om. Lyckades tråka ut henne i vagnen vid två-snåret. Behöver jag säga att det har varit en trött familj idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0