Älskade underbara barn!

Som inte går i taket när mamma gör det! Det tär på krafterna att inte kunna somna på kvällen (innan halv 2) och sedan vakna halv sju, vilket iofs är normaltid och sedan måsta till stan i tre timmar!

Vi började dagen ganska lugnt med frukost och lite utelek. Morötterna tar sig bra, de frön som storebror tappade ut kanske får det lite trångt i hörnet men de tar sig! Och jag har sett 3 salladsfrön som tagit sig!

Jag hittade en hel del myror under parasollet när jag flyttade på det, så att storebror kunde cykla på plattorna, så jag kokade lite ganska mycket vatten och hällde ut. Kriget mot myrorna fortsätter! Tar nog en större panna nästa gång...

Efter lunch gjorde vi oss iordning och åkte in till stan. Jag hade tänkt att det skulle gå fort, men hur ofta blir det som jag planerar? Lite fika för att blida ett begynnande humör hos mamma och storebror, och sedan iväg till backen för att besöka två affärer. I en av dem har de en brio-järnväg precis vid ingången och vi stannade en stund, det var ändå halvkatastrof när vi gick till andra affären. Där var det inte roligt! Storebror var jättetrött och ganska hungrig och jag borde egentligen aldrig åkt dit, men dum som man är så... Med lite mat i magen var vi alla på bättre humör. Ganska faschinerande att det kan vända efter en tugga!

Måndag är träningsdag för mig. Som vanligt for jag på body pump, och det var hela nya passet. Inte bara någon låt som det var förra gången. Jag kommer att ha ONT i morgon.

Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch. Kanske till och med ta bort lite lurv här och där. Ett tag sedan sist...

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0