Ännu en helg till handlingarna...

och början av denna vecka utan att ha bloggat. Och faktiskt, det har varit ganska skönt. Storebror i sommarfrillaDet kan vara lite knepigt att knysta fram nåt varje dag när det inte händer så mycket.

Jag klippte ju storebror i lördags stackarn. Inte fick han gå och sova
när han brukade, till råga på allt klippte jag ju kanske nog så kort.


I slutet av förra veckan exploderade det i mina rabatter! Jag har några fackelblomster som i början av veckan knappt syntes ovanför jordytan, nu har de hunnit bli några cm höga! De ska inte blomma förrän i juli, så de har ett tag på sig. Auricklerna blommar järnet och det ser ut som att vi kan få några smultron oxå!  En blomplanta är ljusare än alla andra.     Jodå, det finns några blommor där.   

I helgen blir det stugan för att städa och fixa en del inför sommaren. I veckan blir det lite jobb och en massa fix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0