Hemma!

Vi har ränt till och från stugan hela veckan, med start midsommarhelgen. Då tittade lillasysters tredje och fjärde tand fram! Eller man kunde mer ana dem precis innan de bryter fram, de kom väl egentligen i helgen. Och bitas kan hon!

Vi har haft helt underbart med hyfsat väder under veckan. Lite regn var det, men inte värre än att man kunde vara ute. I fredags var vi ner på årets kyrkmarknad, och handlade godis och säkert nåt annat som man inte behöver. Som vanligt! Trevligt och precis lagom varmt. Lite svalt så att man inte svettas ihjäl och tillräckligt varmt så att man inte behöver jackan. Underbart!

Eftersom en del av min familj jobbade midsommarhelgen gjorde vi en midsommar nr 2. Och det var väldigt trevligt! Härligt väder, god mat (alldeles för mycket så klart) och kanske lite för mycket snaps. Jag tog iofs "bara" 2, men det var tillräckligt när man varit vaken från rekordtidigt och somnat lite sent. Så kan det vara...

Lillasyster har hunnit fylla ett år! Grattis grattis lilltjejen! Helt otroligt vad tiden går fort. Hon går mer och mer själv och släpper på eget initiativ taget och ställer sig "fristående" och går ganska långt när andan faller på. Snart kör hon nog på själv, och då är det bara plocka undan grejor! Och kanske spärra en och annan dörr Winky 2

Lite uppdatering från mig. Det lär nog komma lite sporadiskt under sommaren. Dels jobbar jag och somnar nog rätt tidigt, och helgerna ser ut att vara ganska fullbokade.

Vi ses väl vid tillfälle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0