Röklukt

Hur mycket rök kan ett par gardiner som tvättats Cigar
och hängt ute för att torka lukta? 

Svaret är hur mycket som helst, borde nästan få
risktillägg för att stryka dem! Det luktar i hela vardagsrummet
(jag ser på lite fotboll...) Soccer

Har varit på jobbet en sväng idag, och träffade inte nån av dem jag skulle prata med men var ändå där nästan en timme! Svansade sedan runt på stan en stund. Jag skulle köpa mer strumpbyxor till lillasyster, men kom hem med en body till henne, en t-shirt till storebror och en välda massa sprit! Och lite mat. Vi lunchade med sambon och svärmor, vilket vi inte tänkt men när jag kollade med sambon om han ville ha lite pilsner frågade han och jag var inte sen att tacka ja! Storebror åt inte överdrivet mycket, men fick i sig lite grovbröd och doppade potatis i smör och åt. Han är lite kinkig med maten han...

Vi passade på att gå på bibblan för första gången och vi lånade hem lite böcker. En resurs man nyttjar alldeles för lite. Bra service och stort utbud. Trevligt! Om bara inte lillasyster kraschat och slagit huvudet lite. Hon hade väldigt trevligt med lite pussel som låg på ett bord med stolar som var designade som mumintroll och andra figurer ur mumin-böckerna. *vill ha*

Sambon passade på att klippa åkern gräsmattan idag, och storebror hakade på med sin gräsklippare han fick när han fyllde år. Han hade riktigt skoj, men det var lite sent för honom och när han snubblat och det varit tillräckligt mycket katastrof kom sambon in med honom. Lite saft och sedan pyjamas och jag tror han somnat innan jag gick ut ur rummet!

Och italien gick till kvartsfinal. Taskigt med skador och grejor, men så är det väl? Man ska inte hålla på med saker man kan göra illa sig i, innebandy till exempel.

Vi ses!  Det verkar som att det är några som hittat till min blogg! Trevligt! Ännu trevligare om ni kan berätta lite om er själva Question Mark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0