Alltså det där

vardagsrummet blir nog aldrig klart. Idag har vi fått tag på den sista golvlisten och en bit dörrfoder som ska upp. I morrn ska vi städa. På torsdag ska vi handla. På fredag kanske vi åker till stugan om det inte är alldeles förjävligt kallt och stannar till på söndag. Då är det middag hos svärpäronen. Har vi riktigt riktigt tur kanske vi hinner slå upp dem i morrn! Det skulle vara trevligt. Jo, vi har bytt några taklister oxå. Det var längsgående sprickor i en del av dem sambon skaffat hem tidigare. Nu ska vi se om det blir några bilder från fönsterväggen! Fast det såg jag ju att jag redan haft så det blir inget av det...

Idag har jag gjort 2 av 3 saker jag skulle. Jag har ringt till ett potentiellt dagis till Tyra och ringt om lägenhetsjobbet. Fick inget svar därifrån, så vi får väl se om hon blir frisk nån gång! Jag har inte sökt skolan än, ska skaffa lite mer papper först. Lite arbetsgivarintyg och annat.

Ikväll fick jag åka hemifrån ett tag. Vi hade möte med Lottorna, och det var lika trevligt som vanligt! Först lite vanliga mötesgrejor och sedan supersmarriga smörgåstårtor och lite annat gott! Tur att jag ska börja om att träna snart.
Sugen på att träffa alla möjliga människor och samtidigt växa som person och få en massa erfarenhet som man har nytta av i ditt andra liv? Välkommen!! Vi behöver fler av alla sorter! Vi brukar ha vansinnigt roligt på våra träffar och övningar.Bounce

Nu ska jag borsta tänderna och knoppa. House får jag kanske se i morrn när Tyra sover och Sixten är på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0