Bloggledigt

Igår tog jag ledigt från bloggandet. Har ni saknat mig?
Det var barnläggning och körkortsplugg och lite film.

Jag hade ju anmält intresse för instruktörsskap på korpen, och igår var jag på intervju. Hon jag pratade med var lite halvstressad för de saknade en instruktör till ett pass senare på dagen. Surrade på lite om vad jag gillade för musik och vad en bra instruktör/ledare har för egenskaper och lite ditt och datt. Hon ville se mig "in action", så jag fick skippa pumpen och gå på ett aerobicpass med lite extra styrka. Med tanke på att det var över tre år sedan jag var på ett aerobicpass så gick det ganska bra! Men det var tokfullt på passet och hon kunde inte kika på teknik eller vad hon nu skulle kolla lite extra på. Jag tror inte att det blir så mycket av det där...

Idag när jag hämtade Sixten på dagis var det ett av barnen som kräktes. Fort som attan därifrån och sprita händerna både innan vi gick och när vi kom hem. Lyckligtvis har de inte umgåtts så nära idag, men man vet ju aldrig. Han får vara hemma resten av veckan i alla fall. Förhoppningsvis kan vi äta middag med delar av min familj på lördag. Sambon ska till Björkliden och "åka skidor" (läs: partaja).

Nu är det House!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0