Tv-kväll

idag igen. Jag skäms nästan när sambon frågar om det är nåt jag ska se... Tisdag är det House, onsdag är det Roomservie och Greys och torsdag är det Private practice. Och lite till som han oxå ser, ikväll är Gordon Chef ute och härjar på en massa skabbiga restauranger. Han har visst fått stänga några av sina egna krogar. Har väl inte tid att underhålla dem när han spelar in tv?!

Nu har jag tagit tag i träningen igen, eller nästan. Jag har skaffat ett kort på StepIn som jag har sagt ska börja gälla den 30 mars. Då hinner påsken vara klart och jag har kanske fått struktur på jobb, om det nu blir nåt. Och så är det release för nya LesMills!! Hoppas jag kan tjäna in någon krona så jag inte behöver sponsras av sambon...

Jag har farit över infarten med snöföran en vända till idag, börjar vara rätt less på det nu. Det skulle frysa på lite nu, så förhoppningsvis håller det ett tag till! Freezing

Annars har vi inte gjort så mycket idag, köpt ilägssulor till Sixtens stövlar och gjort mat och städat bort. Plötsligt var klockan sju och det var läggdags för Tyra. Sixten har sovit middag idag och var som vanligt omöjlig att väcka. Han har precis lagt sig. Förhoppningsvis sover han inte så länge i morrn, så vi får rätsida på tillvaron snabbt igen!

På lördag har vi bjudit sambons brorsa och hans familj på mat. Och schlager. Förhoppningsvis håller de sig i skinnet och börjar inte diskutera en massa. Det har en tendens att bli högljutt efter lite intagCheers, dock utan att skrikas. Börjar de surra får de gå ut i förrådet! Kanske...

Tyra har blivit förkyld igen. Idag har hon visat tendenser till öroninflammation vilket skulle bli hennes tredje. Om de haft tre stycket på ett år blir det remiss till öron. Förhoppningsvis slipper vi det! Nu sover hon på alvedon och näsdroppar. Och ögonen kläggar. Jag har specialtvätt till dem och det är inte populärt!

Nu ska jag ladda för Private practice!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0