Är det vår eller???

Man kan ju bli lycklig för mindre! 

Igår hade vi tänkt vara hemma och grilla lite. Allt som är ordnat är ju från halv sju och framåt, men då ska ju våra små sova. Istället blev det hos en av mina systrar och det var trevligt. vi var inte så länge, men vi stannade så pass att vi hann höra en manskör sjunga "vintern rasat" från bilen.


Nu har jag äntligen fått ihop storebrors cykel! Det tog tre dagar och en hel del svordomar innan det var klart, men jag var tvungen att handla två nya däck, igen, och en ny slang men nu funkar den! Storebror tyckte det var hur skoj som helst! Att ha fått iordning cykeln och lite besök idag tog musten ur honom, han somnade innan klockan var sju! Lillvännen...

Idag har vi tagit fram utemöblerna och satt ihop en dynlåda, så nu är vi redo för sommaren!

Hoppas ni hade en trevlig valborg och att sommaren blir lika bra som maj har börjat!

Kommentarer
Postat av: Slarva

Här var det längesen jag var in, din blogg hade gömt sig någonstans i favoritlistan. Men nu har jag hittat tillbaka. :) Hoppas att ni hade en trevlig Valborgs!

2008-05-01 @ 21:50:36
URL: http://slarva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0