Det blev inget igår

Jag såg film i stället. Apocalypto eller vad den heter. Det var väl en sådär lagom mysig start på den, bra i mitten och ett väldigt fånigt slut på den! Fast mestadelen var bra, så den går att se. Men jag ser den inte igen...

Vad har hänt i tvåbarnsvärlden då? Igår på dagen var vi och hälsade på barnens farmor och farfar. Jag och storebror cyklade dit och hem, och det blir väl ungefär 4 km. Ganska långt för småbenen! Men inget gnäll om att han var trött eller nåt, han tycker det är skoj att cykla... Bike Riding

Lillasyster har börjat ställa sig upp mot allt som bara går. Och hon blir lagom sur när det inte vill sig för henne!

Idag har vi varit ute större delen av dagen, vi har grävt upp så att vi kan fylla jord i två pallkragar och så lite morötter och nåt annat i. Tips på vad man kan sätta i en pallkrage?

Igår, för att gå tillbaka, hade jag så stort tänkt ut och motionscykla på kvällen. Jag lagade mina byxor som varit trasiga i 2,5 år och var redo att klä om. Då börjar det SPÖREGNA! Så himla typiskt! Jag skulle ha åkt på stepin i stället som jag tänkte från början... I morgon hinner jag inte promenixa när lillasyster sover heller, för då ska jag på intervju för en utbildning. Håll tummarna för mig! Annars kommer jag att vara arbetslös till hösten... Kanske, om det inte vill sig med städjobbet eller telefonsupporten. Lärarjobb finns det inte så gott om här. Sad

Glada nyheter!! Idag skickades "min" sulky från kronan, så den kommer på någon dag!!! Och vi ska till Ume i helgen och hälsa på min bästa polare där en stund! Brukar bli ganska trevligt Thumbs Up

Nu är det tredje och sista filmen i Bourne-trilogin, om man kan kalla den det.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: jessi

Tjena, vi har köpt en bunt olika bär på bryggmans, jordgubbar, blåbär och nu idag rabarber utan syra så dom förhoppningsvis ska gå att äta.

har även planterar sockerätror som ungarna älskar.

2008-05-13 @ 12:15:30
URL: http://jessilundgren.blogspot.com
Postat av: Slarva

Jag ska sätta lite potatis i pallkragarna tror jag.

Tänkte även sätta majs där men insåg att det förmodligen inte kommer att gå så bra om man nångång vill ha locket stängt på lådan?!

Skulle sätta squash också tänkte jag men kom på att de behöver så stor plats så det skulle inte heller funka... Men sånna där ärtor i skidor borde väl gå?! :)

Hoppas att allt är bra med er annars!

2008-05-13 @ 22:03:08
URL: http://slarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0