En dag full av framsteg!

Några stycken i alla fall!Lillasyster testar gungan för första gången. Så klart har hon sina nya skor på sig!

Lillasyster har fått nya skor idag.  Första plaggen och första skorna känns som att de borde vara barnens EGNA. Fånigt? Jag vet inte, men det känns bra för mig. Hon har fått knata ute en stund, men ville gärna sitta ner. Lite ovant med skor!
Hon har passat på att gunga för första gången idag oxå, och det var en höjdare! Tutan hittade hon direkt, och har nästan gjort fart själv!

Och faktiskt! Hon har haft vantar på sig utan att ta av dem idag!!




Ett annat stort framsteg för lillasyster är att hon har börjat gå lite! Hon tar några steg, bara man håller händerna i närheten av henne, man behöver inte hålla i henne hela tiden. Någon vecka till så kanske man måste stänga av halva huset!  ;-)


Paketet öppnat! En gräsklippareHär kommer lite bilder från gräsklippar-paket-öppningen. Storebror öppnar paketet från mamma (mig)

Någon som har lite tips på hur man gör bilderna lite mindre? När jag lägger in dem i full skala blir de ganska stora kanske ni märker... Ska testa lite, men inte nu. Jag ska på övning i Arvidsjaur i morgon, och ska se över min mundering.

Vi ses!

Och slarva - jag såg dig på jobbet idag! Jag handlade lite gödsel, men storebror ville kika på lite maskiner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0