Fortsatt plattfix

Fast inte lika många som igår, men jag har kommit fram till bron i alla fall!

Det blev ingen umeresa, vilket är RIKTIGT TRÅKIGT! Det är tjejmiddag där idag, och det var planer på en uteservering. Med detta väder så skulle det var hur underbart som helst!! Men då dem vi skulle bo hos inte är friska, så valde jag bort det. Ännu en kåvepeninkur pga förkylning känns inte så lockande...

Men jag får en del gjort här hemma i stället. Eller ute och i garaget. På lördag ska vi på tippen en sväng med lite grejor och så ska jag få hem lite jord. Det känns som att jag sagt detta förr!

Storebror har börjat gå på pottan, och det är så skönt när man bara kan ta bort blöjan när man varit borta nånstans! Idag fick han pinka på gräset och det var nog rätt skoj. Måsta bara lära honom att hålla ut så att inte brallorna blir blöta av droppet bara. Storkillen!

Ikväll ska jag försöka synka ipoden lite så att jag har lite trevlig musik när jag promenixar, när det nu händer... Disco Boogie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Här var det längesen jag tittade in ser jag! Blir inte så mkt datortid den här årstiden direkt...!Hopppas att ni har det bra... Och ha en trevlig helg!!

2008-05-30 @ 22:41:31
URL: http://slarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0