I morgon smäller det!

Då fyller storebror 3 år! Vi jag tänkte sätta in en annons i tidningen, men var så klart en dag för sen... Hoppas nu att den kommer in, så att jag inte slösat 50 spänn i onödan!

 Helt slut idag, även fast jag inte gjort nåt speciellt. Jag var in och handlade med lillasyster efter lunch och fick så klart stressa som en tok för att hinna hämta storebror. Vad händer med planeringen??? Bajsblöjor, telefon och en massa annat krafs har en tendens att komma mellan... Blah

Jag har suttit framför datorn och jobbat en stund nu, jag har försökt få bort dubletter så att jag kan göra en fullständig inventarielista över vad som finns i lägenheterna. Det tjorvar en del (jag vet inte hur man gör) så jag sket i det till slut! Nu har jag mejlat iväg det till chefen, så att han får skriva ut det på jobbet. Det lär bli lagom stressigt i morrn kan jag lova! Jag ska hinna sätta upp gardinstänger, gardiner, lampor och en massa andra grejor mellan 9 och 13. Äta kan ju vara bra oxå, i alla fall för lillasyster. Sedan hem och baka lite och fixa tårta innan svärisarna kommer. De ska bort i helgen och kan inte komma på stora kalaset på söndag. Men men...

Tror det blir en tidig kväll ikväll. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0