Tvära kast

Vi skulle ju åka på shoppingtrip idag och sedan vidare till Umeå. Sambon fick feber, så det sket sig. Så jäkla typiskt! *suuuuur* Pissed

Jag och lillasyster åkte till stan med en av mina systrar, tre av hennes barn och alla barns mormor. Sambon och storebror stannade hemma. Hängde ni med??? RollJag var först in till stan och hann in på Lindex och hittade typ 7 par jeans jag ville prova. På Lindex!! Jag fick vänta en liten stund på barnvakt så jag kunde prova. Jag har gått ner en storlek!!! *lycklig* Spaz


Sedan handlade vi lite av varje, men jag höll mig faktiskt ganska bra. Jag är rätt sugen på en ny mp3-poppare, men jag har fått sambons gamla ipod. Lite dålig batteritid på den bara... Blir så tråkigt när det tar slut mitt i tömning av papperskorgar i sommar Crying 2


Vi skulle äta lunch på stan, och jag hade med en burk till lillasyster. Trångt som attans var det där vi skulle äta, men vi fick plats efter lite omstuvningar av bord och annat. Sättar lillastyster i en stol och tar upp skötväskan för att ta upp burken. Men jag fick bara halva med mig! Burken hade gått sönder! Glas i hela facket och mat överallt...
Lyckades få lite pulvermos med majs till dottern, men det var väl inte så populärt... Av förståeliga skäl.

Bus och matfix hemma. Sambon har vilat en stund och har tagit alvedon så han börjar vara människa igen. Bjuder på lite vin gör han oxå! Trevligt!

Sommarkryss, hockey och sing-a-long. Sedan är det nog knoppardags...

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0