?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag... *funderar*

Jo! Elektrikern var här idag och skruvade in en arbetsbrytare till värmeväxlaren. I samma veva skruvade han bort lite lösa kablar och vår egen automatshunt. Han såg som bekant ut när han kom tyckte jag, och han kände igen mig direkt. Nej, jag har inga lik i garderoben. Det var ju min gamla granne som jag bott granne med i typ 17 år eller så! Vi gick i samma klass från lekis till 7an då vi delade vår klass. Tyvärr frågade jag inte så mycket som jag borde, men det var trevligt att träffas efter sisådär 10-13 år!

Eftersom han kände igen mig direkt måste jag ju fortfarande se ut som 15 eller nåt? *nynnar" "fåräver jang, aj oant to bi fårävär jang"

I morgon är det tenta... Undrar hur det ska gå, jag kan inga omvandlingstabeller i huvudet. Jag vet att 1kWh är 3,6MJ men där är det stopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0