Herre vare

tack och lov för tvättmaskinen! Och torktumlaren! De har fått jobba idag, hela dagen, utan avbrott. Och inte har de gnällt någon gång! Nä, vi har inte magsjuka men jag vågar inte säga vad... Förhoppningsvis är vi friska sen.

Idag har jag skrivit tenta, och det kändes ganska bra med tanke på att enda gången jag pluggat till den var igår. Typ tre timmar totalt eller nåt. Sedan har jag tvättat allt vi har, och skrivit lite kemiuppgifter. Och busat med barnen! En händelserik dag som känns som två.

Lite idétorka har jag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så det är väl bäst att jag slutar. För idag alltså. Återkommer när jag har lite mer att berätta.

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0