jajaaa

Idag har jag och min äldsta syster hälsat på vår farmor. Det var en mental uppladdning innan jag gick dit, tänk om hon inte är kontaktbar? När vi kom in dit satt min faster där, och farmor var uppe! Och pigg! Frågade en massa om syrrans pojkar och hon hade varit och bakat pepparkakor och grejor. Så trevligt!

Annars har det varit fullt upp idag. Skolan först och sedan tvärfixa mat till barnen, och de åt nästan ingenting ändå... Sedan åka iväg på en demo och var borta två timmar. Lillasyster var vaken fast hon borde ha sovit en dryg timme när jag kom hem, och hon somnade inte förrän strax före nio ikväll. Ner och plocka ur och i diskmaskinen och sedan vika tvätt. Det tog hela Greys! Nä, jag har inte vikt tvätt nån gång den här veckan, och det har samlats en del...

Sedan hade jag visst lyckats riva andra ärmen på min jacka så nu är den lagad oxå.

Ungarna har visst haft det vansinnigt roligt på dagis idag! Storebror har åkt i backen precis hela tiden de har varit ute, han hade visst fått byta kläder när de kom in för att han var så svettig. Lillasyster har byggt pussel och knatat omkring som hon brukar. När jag var och hade visningen var vår underbara barnvakt här och var med barnen. De hade haft väldigt trevligt och lagt pussel och läst böcker. Lillasyster ville inte riktigt somna, men efter en massa bök och stök somnade hon äntligen.

Nu ska jag somna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0