Panikstäd!

En god vän till mig ringde idag och berättade om springmask. Nu är det kliniskt här hemma! *hurv*
Det var läge för en städning så det kom väl lämpligt eller vad man kan säga...
Jag rensade ur tvättstället på toan och det var väl oxå behövligt.

Vi har en liten hobby här hemma. Magblåsning... Barnen älskar det! Åtminstone att blåsa på min, storebror kan man inte få att blåsa på pappas. Den är hårig! Laughing 2

Visst berättade jag att vi har fått in fjärrvärmen? Jag tänkte ju så stort att jag skulle bada på fredag, som jag alltid brukade göra när vi bodde i Umeå. Men idag kom jag ju på att badkarsproppen är trasig! Och att det är beställningsvara, så jag får nog vänta en månad till på mitt bad! Crying 2Den är säkert alldeles för dys oxå, men jag hoppas att vi klarar oss med själva proppen och inte behöver beställa hela paketet.

Nu är det dags för en välförtjänt dusch! I morgon ska jag flytta över en massa pengar så att vi får hem våra kläder vi beställde i söndags.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0