OJ!

Det var visst fyra dagar sedan jag bloggat sist, inte för att det hänt så mycket, men ändå...

Jag har jobbat klart i Vidsel, trodde jag tills jag ringde rektorn idag. Jag ska dit på måndag oxå, bara för att jobba en dag med han som egentligen ska jobba där. Lite överlämning och så, det blir nog bra. Kul att kunna säga hej då till niorna på "riktigt".

Och, jag har firat lite idag. Okej, ganska mycket. Jag har tillbringat eftermiddagen och kvällen med ett gäng från Ungt forum och några kompisar till vår "samordnare". Spela aldrig ölspelet. eller närma dig inte tantåldern... Åtminstonde inte samtidigt! 4 st 4,4 och jag fick nästan krypa till mina skor... Lite trög start, men det tog sig. Ordentligt.

Det är min sovmorgon imorgon.

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0