Reklam

Ibland kan man nyttja den ordentligt och blogga?!!

Både igår och idag har jag varit iväg och tränat. Spinning båda dagarna och det kändes i benen idag. Jag orkade inte riktigt hela vägen. Men så blir det när sambon ska vara borta i morrn och det inte blir nån pump. Istället ska jag vara hemma och mysa med barnen. Kanske busa lite oxå?!!

Kemikursen har ju börjat nu och än så länge känns det bra. Inte så avancerat, och resten ska nog gå ganska smidigt.

Tyvärr har lillasyster gått och blivit förkyld, och hon har fått nässprej ikväll för att kunna sova. Hoppas den räcker hela natten och att hon kan vara på dagis i morrn. Sedan på fredag är de ju lediga och då blir det nog inte så högt tempo. Storebror har klarat sig än så länge. Hoppas att han klarar sig!

Nu ska jag se Grey's anatomy klart och sedan blir det dusch och god natt.

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0