*bling*

Ha ha! Jag kom på mig själv med att glömma av min egen blogg när jag läser alla andras! Så kan det va!

Lillasyster har fått vara hemma från dagis idag. Jag har ändå kunnat jobba de stackars timmar jag skulle, tack vara min underbara "moster"! Hon ställer upp i alla lägen så länge hon själv inte planerat nåt. Världens bästa barnvakt! Det bästa är att det har gått kanonbra hela dagen medan jag har jobbat. Inte en tår, ätit bra och varit ute en timme på förmiddagen. Men sedan sov hon gott när jag kom hem! Som en klocka vaknade hon efter precis en och en halv timme, lagom tills jag ätit lunch.

Storebror hostar lite, men bara lite. Det låter ändå som att hans lungor är på väg upp de få gånger han hostar. Han verkar sova bra än så länge, och som det ser ut nu kommer han att få vara på dagis i morrn oxå.

Lillasyster är sotis!! Jag och storebror busade, körde lite klapplekar och grejor och hade vansinnigt roligt. Lillasyster har inte varit så klängig på jättelänge! Tyvärr var jag tvungen att avbryta leken för att skala potatis så vi skulle få oss nån middag idag.

Nu har de grävt igen så att vi i alla fall kan köra in bilen på gården utan att behöva köra över en plåtbro. Förhoppningsvis gräver de igen resten i morgon så att vi slipper få vår bro i diket de grävt! Det är rätt bra underminerat och bron sticker ut ca 15 cm över kanten. Kanten är snart i kant med dörrkarmen. Fibern har de lagt ner oxå!! Ingen brådska med att svetsa än eftersom vi har ab kvar till december både på telefon och internet.

Hmm, tandborstardags men jag, jo, jag känner mig lite trött ändå. Och rätt nersnorad...

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0