OK

Shocken har lagt sig, jag ska iväg till Vidsel på måndag. Och jag får åka hela vägen. I morgon ska jag planera lite. Försöka i alla fall.

alsdfjakbnaofvnaöv, vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Vi har lyckats få in trädgårdsmöblerna idag, och har ändå kvar en massa plats i garaget! Sambon skruvade upp krokar som ser ut som uppochnervända T, dit skidor och hockeyklubbor åkt. Hans pilsnerbryggning bubblar på för fullt och nu får vi köra in bilen i garaget (det har varit för varmt för jäsning med en varm bil där). Vi har hunnit förbi svärmor och svärfar med en kylbäag vi lånade när vi frostade av frysen. Mamma hann förbi en sväng idag när vi försökte få ihop "gärsgårn" efter utgrävningarna.

Igår var jag och handlade lite mer lax. Nära 5 kg som jag filéade och frös in. Det blev inte helt oväntat lax till middag. Pressad potatis och sås av olika slag och så klart lite vin. Det visade sig bli lite mycket vin, och en drink på det. Jag var bakis första gången på riktigt länge i morse. Det var ingen trevlig upplevelse, särskilt när sambon hade sovmorgon... Men i morrn är det min tur!

I morgon fyller min farmor år, och jag ska försöka ta mig dit. Vi tänkte försöka ta oss i badet på badhuset och jag ska försöka fixa badrumsfönstret och planera lite i morrn. Vad tror ni att vi prioriterar bort?

Sing-a-long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0