Jubel och applåder!!

Vi försökte vara i stugan i helgen. Det gick en natt, sedan var lillasyster för sjuk för att vara kvar. Eller för sjuk för att mammas nerver och humör skulle hålla sig lugna. Men underbart väder, jättegod mat och lite för mycket dricka till gjorde det ändå till ett drygt superdygn!

Det bästa vädret har fortsatt, och idag trotsade jag bronkit (känns som att jag har det) och släpade med mig familjen på prommis. Storebror hade jag fixat cykeln åt på förmiddagen och han tyckte det var hur kul som helst att äntligen få trampa runt! Nästa projekt blir att ta bort stödhjulen.

När vi kom hem körde jag upp vagnen på bron och bestämde mig för att titta till rabatten på kortsidan.
              Så härligt!


Nu ska jag väcka lillasyster och så ska vi fika. Vad? Vårfika såklart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadå, det löste sig. han sparade om det och skickade igen.

2009-04-21 @ 20:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0