NU!!!!! NU!!!!! NU!!!!! NU!!!!! NU!!!!! NU!!!!!

Äntligen har vi en badkarspropp!!! Jag åkte iväg till en rörfirma och skulle beställa. Sambon har varit där tidigare, men slutade ut proppen då det skulle kosta närmare 800 spänn eftersom man var tvungen att ta hela mekanismen och inte bara själva proppen. Han införskaffade en propp som tyvärr inte funkade och båda gångerna jag badat har jag proppat med tvättlappar och hållt fast dem med foten. Det blev inga långa bad... Vi har dock kvar ett problem. Vi har stor toa men inget draperi för badkaret. Det innebär att mitt badvatten värmer upp toan och blir lite för kallt alldeles för snabbt. Jag har draperier, men de måste ha en stång som måste skruvas... Inte helt kul när det är kakel på toan! Men jag kan bada, och storebror slipper knyckla ihop sig i badbaljan vi använde när han var bebis!

Och lillasyster har feber. Men varför klaga? Vi har ju fått vara friska en hel vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0