Long time

no see! Läget med er? Här jag har just gått igenom en liten ångestperiod. En av mina systrar har haft magsjuka och vi bjöd hit mina föräldrar som varit där strax innan det bröt ut. Än så länge har vi klarat oss *peppar peppar*

Läste nyss en annan blogg jag läser, helt galen! Hon har skrivit om en del pinsamma grejor som hänt i hennes liv, och jag börjar fundera. Händer aldrig nåt sånt mig? Har jag ett perfekt tråkigt liv? Nu har jag det kanske, men mest för att jag inte går ut på krogen och raggar så mycket nåt längre... När jag var på renovering och galej i Lule mellandagarna blev det en aning hårt/blött och vi spånade på om en massa gamla grejor vi gjort. Åh herregud säger jag bara! Jag var inte värst, men det beror kanske lite hur man ser det. Hånglar med en kille jag aldrig någonsin skulle ha gjort det med annars, men nu så. Mitt på en öppen plats med massor med folk. Sekunden efter hoppar jag på min kompis (som brukar bli ganska "rolig") och skriker "JAG HAR HÅNGLAT MED AWRGJACSÄLDVBNTBI"!!!! Vi springer därifrån i värsta fjortisstil till närmaste moj för varma chips, tränger oss först i kön och min kompis skriker FÅ HIT LITE CHIPS, DET ÄR ETT AKUKANFALL!! Vi betalar så klart, präktiga som vi är, och kastar oss ner på gräset och asgarvar.  Jag har nog hånglat med lite för många olämpliga typer i mina dagar... Nu hånglar jag bara med min älskling!

Idag har barnen varit heldag på dagis. Jag var halvdag på skolan, och bestämde mig för att gå och hämta dem. Bilen fick alltså stå kvar i garaget. Stackars storebror höll på somna på boben på väg hem. Han blev lite ledsen när jag tvingade honom upp och gå en bit... När det var dags att sova ikväll lyssnade han på en ljudsaga och jag gick upp och hjälpte honom sätta tillbaks skivan i fodralet och lägger mig bredvid honom som vi brukat de senaste två veckorna. Börjar stryka honom på ryggen för att få honom att slappna av, när han säger "jag vill SOVA". Det var helt sonika bara att gå ner! Jag tror han somnat innan jag hann ner för trappen... Lillasyster somnade oxå gott. Lite kinkig så jag lade mig med henne i min säng, där hon ligger nu. Det är snart dags för överflyttning har jag tänkt. Börjar vara lite trött i ögat.

Jag har klarat 100% på de sju första avsnitten i learnware! Nu ska jag bara förbättra mina 25% på felsökningen... Men inte idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0