Trött

Jag hade en massa klatchiga (?) rubriker, men när jag sitter här är de som bortblåsta!

Idag har jag lärt mig hitta till omklädningsrummet där vi har våra skåp. Praktiken har börjat idag. Jag är dyngtrött vid den här tiden idag, och i morgon samma tid ska jag vara klar för att bli hämtad på verkstan. Hur fan ska jag orka en natt??? Jag ska försöka sova några timmar, typ två eller tre, när min sambo kommer hem från jobbet och sedan ska jag pallra mig iväg. Matsäck måste jag ha med. Vi fick ut kläder, deprimerande, skor och handskar, glädjande! Skorna och handskarna får vi behålla, så nåt ger det ju! Kanske sommarjobb oxå, men jag måste slänga in en ansökan oxå. Jobbigt.

Jag har tappat en demo idag, den jag skulle ha i Ume i helgen. Inte magsjuka, men andra otrevligheter, gjorde att vi inte kan åka. Någon som vet någon som kan tänka sig ha en demo?? Jag måste kolla med min kompis om hon kan tänka sig... Ska försöka få till en senare leverans på en speciell order. Och komma ihåg milersättningar!

Lillasyster blev överlycklig när jag hämtade på dagis, storebror blev inte lika glad. De var på en annan avdelning eftersom de brukar slå ihop när det blir få barn på morgonen och eftermiddagen. Jag fick hem dem till slut och fick planera om middagen eftersom de annars skulle ha fått samma mat både till lunch och middag. Det tyckte jag skulle bli lite tråkigt, så vi tar det i morrn i stället.

Nu ska jag göra mig klar för natten innan jag somnar över datorn...

Kommentarer
Postat av: Slarva

Hallåj!

Kul me praktik på fabriken! Vad får du göra för spännande?! Hoppas att det leder till ett forstatt jobb för dig. Man har ju hört att det är efterfrågan på nytt folk dit inom en snar framtid.

Hoppas att ni har det bra annars!

/S

2009-01-15 @ 09:55:41
URL: http://slarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0