skola

Den har visst börjat om, och visst var det trevligt att träffa alla igen efter 8 veckors praktik! Fast inte vet jag om jag blev så mycket klokare av informationen vi fick... Jo, jag måste försöka kapa lite av min presentation så jag inte tråkar ut resten av klassen. Vi fick veta att en av våra klasskompisar inte kommer att vara med på kursen, utan bara göra en tenta för att få G. Tråkigt för eleven att den inte vill vara med oss! Men så är det, alla tycker inte om att vara i grupp och så kan det säkert ligga andra grejor bakom. Man ska inte spekulera, för det blir bara tokigt av det.

Nu har det börjat hända grejor i hallen! Det är listat nästan överallt, och föroppningsvis kommer det upp lite mer grejor idag. Det kan bli lite tajt, eftersom jag har en demo idag, men en dörrkarm kanske vi kan få dit? Det börjar liksom brinna i knutarna, för jag tänkte ha klart innan måndag nästa vecka då jag har Me&I-visning här hemma. Många demosar blir det...

Då kanske det är dags att göra någon nytta här... På återseende

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jadå, diagnosen gick väldigt bra, alla rätt, trodde jag dock inte men.

2009-03-18 @ 16:58:13
URL: http://jenniferohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0